У гру не введуть систему банів персонажів, щоб не збільшувати час матчів / playoverwatch.com

Днями в Twitter один з користувачів повідомив, що в Overwatch з'явиться система блокування персонажів перед початком матчу. Ця інформація поширилася на форумі гри, і врешті її змушений був прокоментувати віце-президент Blizzard Entertainment Джефф Каплан.

Каплан зазначив, що такі чутки з'являються через те, що гравці намагаються зрозуміти, як боротися з застоєм "мети" - основного набору героїв для гри, найбільш ефективного для певних задач. Він заявив, що цю проблему розробники намагаються вирішувати шляхом частих балансних правок персонажів. Однак, додав, що в майбутньому можливо їм доведеться ввести механіку банів.

«Коли я чую розмови про банах героїв, то зазвичай вони обертаються навколо кількох причин. Багатьом людям не подобається, що "мета" стоїть на місці. Вони вірять, що за допомогою банів можна вигнати популярних героїв, тим самим впливаючи на саму "мету". Такі користувачі сприймають стабільну "мету", як щось погане. Деякі люди засмучені балансом певних героїв. Цим гравцям потрібна система банів, щоб блокувати персонажів, які їм не подобаються або проти яких вони не хочуть грати.

Відео дня

Як розробники ми розуміємо, що гравці хочуть, щоб "мета" постійно змінювалася. Але додавання механіки банів навряд чи цьому посприяє. З досвіду інших ігор можна сказати, що просто з'являється інша "мета" — "мета" банів. Її головним недоліком є те, що гравці часто вступають в суперечки один з одним, коли хтось із команди виступає проти заборони популярних героїв. У підсумку, з "метою" банів ви отримаєте таке ж розчарування, як і з застійною "метою"», - резюмував Каплан.

Ще однією причиною, через яку розробники не хочуть вводити систему блокувань персонажів є те, що автори Overwatch все ще намагаються прискорити процес пошуку матчів. А введення банів перед початком кожного раунду збільшить час всього матчу, а відповідно і пошук матчів для інших гравців.

У відповідь на це, користувачі запропонували Каплану зменшити 40-секундне очікування перед кожним раундом, яке відведене для вибору персонажа. Гравці стверджують, що матчі від цього стануть швидшими.

Що таке Overwatch

Overwatch – це багатокористувацький онлайн-шутер від першої особи, де команди 6 на 6 осіб ведуть бої на складно влаштованих мапах. У грі існує три класи героїв – Tank, Damage та Support, кожен з яких має унікальні здатності. Всього на даний момент в Overwatch 31 персонаж.