У розробників Cyberpunk 2077 пояснили, чому гра вийшла з купою глюків і багів / фото CD Project Red

Провідний дизайнер завдань Cyberpunk 2077 Павло Саско в ході свого стріму дав пояснення, чому гра польської студії CD Project Red вийшла надмірно забагованою, з моделями, що провалюються, текстурами, що зникають, об'єктами, що з'являються і пропадають та іншими технічними проблемами, які практично стали візитною карткою гри в перші кілька тижнів.

За словами Саско, аудиторія, яка надмірно критикує розробників за провалену оптимізацію, не до кінця розуміє, наскільки сьогодні складно створювати AAA-проекти і з якими труднощами доводиться стикатися розробникам.

«Ми взялися за проект з нової інтелектуальної власності, ми намагалися дізнатися стільки нового, скільки могли, і наші цілі були неймовірно амбітними. Мені здається... що гравці і журналісти не до кінця розуміють, наскільки складно було розробляти Cyberpunk 2077», - сказав Саско.

Він також визнав, що гравці мали право критикувати гру за те, що та в момент релізу була неоптимізованою і бажання отримати фінальний готовий продукт вважає справедливим.

Відео дня

Читайте такожПан або пропав. Чи вдасться розробникам Cyberpunk 2077 повернути довіру гравців

"Я не кажу, що ви, хлопці, повинні дати нам більше шансів у цьому, адже ви можете вимагати повністю функціональну, добре зроблену гру, це ваше право. Те, про що я говорю, це більше про розуміння того, що це була дуже складна для розробки гра, дуже амбітна, і ми намагалися домогтися якомога більшого в усіх напрямках. Я думаю, ми зробили багато, і багато що все ще потрібно поліпшити", - резюмував розробник.

Нагадаємо, найбільшою забагованістю відрізнялася PS4-версія Cyberpunk 2077 - в порівнянні з іншими платформами вона була настільки сира та неоптимізована, що Sony зняли гру продажу в PlayStation Store і досі її туди не повернули.