
Попри гучні заяви Microsoft про впровадження генеративного ШІ в ігрову індустрію, студіям першої хвилі ніхто зверху нічого не наказує. Про це розповів глава Compulsion Games, Гійом Прово, який нещодавно випустив South of Midnight.
Як сказав Прово в інтерв'ю Game Developer, розробники роблять все вручну. За його словами, ДНК студії - це ремесло і візуальне мистецтво, а не алгоритми.
Скепсис до ШІ у Compulsion цілком зрозумілий: вони роблять атмосферні, візуально багаті ігри, де важливий кожен штрих. Прово допускає, що ШІ може стати в пригоді на стадії передпродакшну, наприклад, накидати розкадровку або швидко оцінити ідею, але в сам виробничий процес його пускати не збираються:
"Просто за характером наших проєктів - ми точно не та студія, що покладатиметься на ШІ. І я не думаю, що Microsoft це взагалі турбує. У нас все побудовано на ручній роботі, і в цьому наша сила".
І це звучить особливо цікаво на тлі останніх новин від самої Microsoft: там уже тестують генеративний ШІ під назвою Muse, за допомогою якого компанія зробила демку Quake 2.
Крім того, нещодавно директор Microsoft визнав, що його компанія пише код за допомогою нейромереж. За словами Сатьї Наделли, ШІ пише 20-30% коду в "деяких проєктах" Microsoft.