
В ігровій індустрії, де звільнення стали вже нормою, що лякає, Electronic Arts знову відзначилася: компанія скоротила від 300 до 400 співробітників у різних підрозділах, у тому числі близько сотні в Respawn Entertainment, студії розробників Titanfall і Apex Legends.
Одна з найбільш іронічних історій трапилася з Гізер Вудвард, нарративною дизайнеркою, яка пропрацювала в Respawn рік і була звільнена буквально наступного дня після дебюту персонажа, над яким вона працювала весь цей час.
28 квітня в Apex Legends з'явився новий герой на ім'я Продіджі. Гізер емоційно написала в BlueSky:
"Мій первісток нарешті тут. Я працювала над цим милим ragazzo більше року. Написати трейлер у форматі музичного кліпу було складно, але неймовірно приємно, а анімація від Sun Creature - просто мрія".
А вже 29 квітня вона отримала повідомлення про звільнення.
"Незручно, звісно, але... мене щойно звільнили з Respawn. Таке трапляється. Apex - найкраща робота в моєму житті, і писати Сперроу було справжнім задоволенням. Я ще довго буду нав'язливо про нього говорити".
На тлі інших масових звільнень історія Вудвард майже гомерична: можна працювати над успішною грою - і втратити роботу. Можна завершити крутий проєкт - і втратити роботу. Бути частиною студії з мільярдними угодами, як у Microsoft або Embracer - і все одно залишитися без роботи.
Раніше творець Alan Wake і Max Payne Сем Лейк поділився, що хотів би зробити гру за "Мумі-тролями", а після виходу на пенсію стати письменником.