
Поки The Elder Scrolls 6 все ще десь на горизонті мрії, колишній аніматор Bethesda Джеремі Браянт сумнівається, що студія буде сильно розростатися заради нової частини. На відміну від Rockstar, де, за його словами, над GTA 6 може працювати до трьох тисяч осіб.
В інтерв'ю для подкасту Kiwi Talkz Брайант розповів, як Bethesda і Тодд Говард прагнули масштабуватися не повільним відбором по одному розробнику, а поглинанням цілих студій:
"У Тодда завжди є чітке бачення гри. Він розуміє, скільки людей для цього потрібно. Коли розкладаєш проєкт по етапах, стає зрозуміло: ресурсів не вистачає. І найреалістичнішим способом швидко вирости стає купівля цілих команд".
Але навіть із таким підходом у Bethesda навряд чи планують масштабуватися під TES 6: "Не думаю, що студія стане більшою. Тобто, ймовірно, весь поточний штат - це і є команда, що працює над продовженням".
Зате Rockstar, за словами Брайанта, майстри своєї справи. Він захоплюється рівнем полірування їхніх проєктів і визнає, що це титанічний масштаб роботи: "У Red Dead Redemption 2 було близько 1600 осіб у розробці. Я подивився титри, там 500 аніматорів! З них близько 80 працювали над геймплеєм, стільки ж - над катсценами, і ще сотня - над лицьовою анімацією".
Раніше ми розповідали, що невідомий задонатив Bethesda 85 тисяч доларів і тепер створить NPC для TES 6. Він відібрав перемогу на аукціоні в групи ентузіастів із вивчення всесвіту Сувоїв.