
Колишній провідний дизайнер квестів "Відьмак 3" Матеуш Томашкевіч розповів, що в CD Projekt RED спочатку сумнівалися, чи впишеться величезний сюжет у формат відкритого світу.
У нещодавньому інтерв'ю GamesRadar Томашкевич, який зараз працює над RPG The Blood of Dawnwalker, згадав, як команда переживала за реакцію гравців. За його словами, на той час мало хто намагався об'єднати масштабну оповідь, характерну для лінійних RPG, з відкритим світом:
"Ми не були впевнені, чи захочуть люди проходити таку довгу історію. Чи підходить це для відкритого світу? Але ми пішли на ризик і зробили все, щоб мінімізувати можливі проблеми. У підсумку, думаю, все спрацювало чудово".
The Witcher 3 дійсно став прикладом того, як можна вписати складні квести у великий світ, не жертвуючи якістю. Тепер Томашкевич використовує цей досвід у The Blood of Dawnwalker, але вже з новими механіками.
Раніше Матеуш Томашкевич розповідав, що в їхній новій грі The Blood of Dawnwalker можна буде вбивати всіх NPC, зокрема й сюжетних. Але, зрозуміло, не безкарно, всі "зайві" вбивства відображатимуться на сюжеті та проходженні квестів.