Українська військова авіація потребує оновлення / фото УНІАН

За роки незалежності повітряні сили ЗСУ не отримали жодного нового літака, а старі радянські літаки неможливо підтримувати вічно. Через 10 років українські пілоти можуть залишитися без техніки, придатної для виконання поставлених завдань.

Читайте такожКатастрофа Ан-26: начальника Харківського університету Повітряних сил відсторонено

Про це в інтерв'ю "РБК-Україна" розповів командувач Повітряних Сил Збройних Сил України, генерал-полковник Сергій Дроздов.

Відео дня

За його словами, зараз повітряні кордони держави захищає техніка, випущена в період з 1968 по 1991 Рік. Парк авіатехніки давно потребує оновлення.

«Найстаріші літаки у нас військово-транспортні, їм від 52 років. Ударна, винищувальна і розвідувальна Авіація-Су-25, Су-24М, Міг-29, Су-27, Су-24МР від 1981 по 1991 рік випуску. За часи незалежності України ми не отримали жодного військового літака», - зазначив командувач у контексті вересневої катастрофи Ан-26 з курсантами.

За його словами, у ЗС проводять чимало льотних змін. Якщо дозволяють погодні умови, в бригадах тактичної авіації буває по 3-4 льотні зміни в тиждень.

При цьому стан української авіаційної техніки підтримується виключно завдяки ремонту та модернізації. Ремонт проводиться як силами бригад, так і силами авіаційних підприємств.

«Водночас зазначу: ремонт і модернізацію радянської техніки не можна проводити вічно. Відбувається фізичне руйнування двигунів, вузлів, агрегатів, планера літака. Рано чи пізно, ймовірно років через 10, зіткнемося з проблемою, що літаки не зможуть виконувати поставлені завдання», - уклав Дроздов.

Більше новин по темі