
Студія Media Molecule хоче, щоб найкращі ігри, створені користувачами в Dreams продавалися окремо в PS Store
Про це в інтерв'ю порталу VGC заявив співзасновник і креативний директор Media Molecule Марк Хілі: «Ми повинні відбирати кращий контент і випускати його як окремий продукт в PS Store. З цього вийде чудова історія, яка покаже, як наше співтовариство змогло розвинутися за такий короткий проміжок часу. Серед робіт вже є такі, які близькі до того, щоб бути гідними релізу в PS Store. Я впевнений, що це, так чи інакше станеться».
Трейлер Dreams
За словами Марка Хілі, Sony вже розглядає питання того, як користувачі зможуть монетизувати ігри, які створили в Dreams. Однак механізм, який задовольнить і користувачів, і студію поки ще не знайдено.
«Це не так-то просто, тому що ви не захочете зіпсувати відчуття того, як люди діляться своїми творіннями і співпрацюють. Ви захочете зберегти дружнє середовище, а гроші можуть запросто повернути все зовсім в іншу сторону», - зазначає Хілі.
Головна проблема монетизації на даний момент полягає в самій концепції Dreams. На перший погляд – це пісочниця з коротким сюжетом, який потрібен, щоб познайомити гравців з інструментарієм. Основною ж особливістю Dreams є внутрішньоігровий редактор, завдяки якому користувачі самі зможуть створювати цілі ігри абсолютно різних жанрів – від мультяшних платформерів до космічних симуляторів і шутерів від першої особи. У створені ігри можуть зіграти інші власники Dreams.
Саме цей момент на сьогодні є каменем спотикання. Адже якщо всі ігри, створені в Dreams доступні всім користувачам Dreams, то чому деякі з них повинні продаватися окремо? З іншого боку, продаж найкращих проектів підштовхне гравців до створення більш креативного і якісного контенту.
Ось кілька проектів, які створили гравці:
Нагадаємо, Dreams вийшла 14 лютого ексклюзивно для PlayStation 4. На агрегаторі рецензій Metacritic у гри 91 бал зі 100 можливих від критиків, а також 9,1 - від гравців. В українському PS Store її можна придбати за 1049 грн.