Вівторок,
17 січня 2017

Наші спільноти

Канал "Дождь" суттєво змінив риторику щодо Криму після зміни менеджменту – Нацрада

Риторика російського телеканалу "Дождь" після Революції гідності суттєво змінилась, особливо після зміни менеджменту каналу.

У Нацраді вважають, що риторика каналу змінилася після зміни менеджменту / телеканал
У Нацраді вважають, що риторика каналу змінилася після зміни менеджменту / телеканал "Дождь"

Про це в ефірі Еспресо.TV заявив голова Нацради з телерадіомовлення Юрій Артеменко.

"В мене не має часу дивитись канали. Інформація, яка до мене надходить, що останнім часом риторика "Дождя" змінилася. Це пов'язано з певними змінами у менеджменті. Тобто прийшов головний чи редактор, чи директор. Тобто, помінялася риторика, як мені повідомляють. Почали запрошувати інших гостей", - заявив Артеменко.

Він каже, що після початку війни на Донбасі, увага регулятора була сконцентрована на пропагандистських телеканалах.

МЗС РФ поскаржиться ОБСЄ через заборону в Україні російського телеканалу "Дождь"

"В перший час наша увага була зосереджена на таких каналах, як "Россия 24", "Life News", тобто чисто пропагандистських каналах. Він ("Дождь", - ред.) позиціонує себе, як ліберальний, але під маскою ліберальності виникають такі речі, як невизнання територіальної цілісності України і аргумент керівництва "Дождя", що "ми працюємо в російському законодавстві, тому Крим - це Росія", мене ці аргументи обурюють", - наголосив Артеменко.

Як повідомляв УНІАН, Національна рада з телебачення і радіомовлення прийняла рішення, яким зобов'язала українських провайдерів протягом місяця припинити ретрансляцію російського телеканалу "Дождь".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Новини політики

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку