REUTERS

Виробництво власних серіалів і фільмів - частина стратегії YouTube по залученню користувачів до свого платного сервісу YouTube Red, повідомляє Російська служба Бі-Бі-Сі.

Якщо раніше YouTube намагався залучати платних користувачів за допомогою зірок шоу-бізнесу - платні канали на YouTube Red вели, серед інших, Мадонна і актор Ештон Кутчер - то тепер сервіс робить ставку на YouTube-знаменитостей.

Як повідомили в компанії, першою прем'єрою стане ігровий серіал Scare PewDiePie, головну роль в якому зіграв популярний шведський коментатор відеоігор Фелікс Кьєллберг, відомий під псевдонімом PewDiePie. У каналу Кьєллберга на момент написання замітки близько 42 мільйонів передплатників. Творцями шоу стали продюсери серіалу "Ходячі мерці".

Відео дня

Читайте такожYouTube запустив платний сервіс без реклами

Також у лютому планується прем'єра документального шоу "Подорож на острів єдинорогів" Лілі Сінгх (близько 8 млн передплатників). Крім того, сервіс викупив права на один з фільмів компанії DreamWorks Animation.

Виробництво власних шоу - стратегія, поширена серед різних онлайн-кінотеатрів. Наприклад, сервіс Netflix кілька років тому зняв власне продовження популярного серіалу Arrested Development. Протягом останніх років YouTube послідовно вживає заходів щодо монетизації сервісу та залучення користувачів на платній основі.

Читайте такожВ YouTube з'явилося музичне додаток

Зазначається, що шоу будуть доступні тільки передплатникам сервісу YouTube Red з 10 лютого.