Тім Кейн пояснив, чому ігри роблять жорстокими / Фото - Black Isle

Великі проєкти без жорстокості поки що залишаються рідкістю, і один із творців Fallout, Тім Кейн, вважає, що така ситуація збережеться, поки саме екшен приносить видавцям максимальний прибуток.

Про це геймдизайнер розповів у недавньому відео на своєму YouTube-каналі. За його словами, великі студії продовжують вкладатися в проєкти з упором на битви тому, що саме вони найбільш затребувані: "Якщо у вас є компанія, яка намагається заробити гроші, і один тип гри продається мільйонними накладами, а інший - лише 100 тисяч. Що ви виберете, якщо на розробку обох йде однакова кількість часу і грошей?".

Насамперед, компанії потрібно продати свій продукт. Саме продажі й диктують майбутнє всієї індустрії:

Відео дня

"Компанії створюють ігри, та й узагалі продукти, які люди купуватимуть. Ось і все. Це означає, що ігри, які продаються найкраще, і я навіть не кажу про те, які краще оцінюються, просто ті, які продаються найбільше, визначатимуть майбутнє ігор."

При цьому Кейн підкреслює, що не вважає неагресивні жанри приреченими. Він визнає, що у симуляторів фермерства, квестів, візуальних новел та інших "мирних" напрямків є своя аудиторія, яка стабільно підтримує подібні ігри.

Геймдизайнер нагадує, що кінцеве слово залишається за гравцями. Якщо люди хочуть бачити альтернативу постійній жорстокості, їм варто активніше купувати і просувати проєкти з іншим фокусом. На думку Кейна, "голосування гаманцем" формує майбутнє індустрії: поки насильство приносить найбільший прибуток, видавці й далі вкладатимуться в ігри з розчленуванням і вибухами, а ідеї з упором на мирні механіки залишатимуться в тіні.

Раніше Тім Кейн розповідав, що його повністю влаштовує те, що відбувається із серією Fallout.

Вас також можуть зацікавити новини: