Корпорація АТБ вже багато років поспіль є найбільшою у своїй галузі за сумою сплачених податків

Корпорація "АТБ", що керує однойменною національною мережею магазинів і виробничими компаніями, очолила ТОП-5 найбільших платників податків і благодійників у галузі роздрібної торгівлі.

"Корпорація "АТБ" вже багато років поспіль є найбільшою у своїй галузі за сумою сплачених податків. У 2020 році вона оновила власний історичний рекорд зі сплати податків і зборів до 15,8 млрд грн., що на 26% більше, ніж роком раніше. Таку високу динаміку бюджетних платежів компанія демонструє вже кілька років поспіль: у 2017 році ритейлер сплатив до бюджету 6,6 млрд грн., у 2018-му - 9,4 млрд грн., а в 2019-му - 12,6 млрд грн.»,- зазначили укладачі рейтингу найбільших платників податків у сфері рітейлу, який опублікований бізнес-порталом "Дело".

Також корпорація "АТБ" названа авторами спецпроекту найбільшим благодійником не тільки у своїй галузі, але і в національному масштабі. На протидію пандемії коронавірусу "АТБ" виділила близько 250 мільйонів гривень, з яких близько 100 млн грн були спрямовані на забезпечення безпеки співробітників компанії й відвідувачів мережі та близько 150 млн грн - на реалізацію соціальних та благодійних програм національного та регіонального масштабу.  Найбільшим став проект національного охоплення спільно з Мінсоцполітики з надання адресної допомоги найбільш незахищеним українцям у вигляді продуктових наборів і товарів повсякденного споживання. Також "АТБ" взяла активну участь у модернізації української системи охорони здоров'я у період гострого пандемічного виклику, закуповуючи необхідне обладнання та медичні товари для лікувальних закладів України.

Відео дня

"Як найбільші платники податків вони підтримують державні соціальні програми та додатково фінансують власні проекти, націлені на подолання кризових викликів, — описують роль бізнес-флагманів у наповненні бюджету та їхні соціальні ініціативи автори спецпроекту на порталі «Дело». - Національні бізнес-флагмани стали спонсорами термінової модернізації системи охорони здоров'я, вклавши сотні мільйонів у закупівлю необхідного обладнання, а продуктовий Рітейл оголосив про масштабні програми із забезпечення населення доступними продуктами».

Разом з тим укладачі рейтингу відзначили внесок корпорації «АТБ» в економічне зростання країни й добробут українців, понад 4 мільйони з яких щодня роблять покупки в мережі дискаунтера національного масштабу. "АТБ" не тільки забезпечує своїм покупцям найбільш конкурентні ціни у своїй мережі завдяки бізнес-моделі продуктового дискаунтера, але також пропонує безліч позицій асортименту, що належать до категорії соціально значущих товарів повсякденного попиту, які продає з мінімальною торговою націнкою. Розширення географії присутності "АТБ" в кризовий рік забезпечило новими робочими місцями близько 5,5 тис.українців — це підтримує зайнятість в Україні на тлі економічного спаду. Тепер магазини, виробничі та логістичні компанії, що входять до складу корпорації «АТБ», об'єднують і забезпечують роботою понад 70 тис.осіб. За підсумками 2020 року «АТБ» відкрила 127 нових магазинів і анонсувала інвестиції в економіку України в розмірі близько 22 млрд грн.

"Це великі гроші – майже $1 млрд. Ми повинні боротися, щоб таких інвестицій було більше», — коментує досягнення "АТБ" Тимофій Милованов, екс-міністр економрозвитку, а нині голова Національного фонду інвестицій України. Він підкреслив: "Те, що українські компанії інвестують всередині країни, — це дуже хороший знак".