Понеділок,
27 червня 2016

Вчені виявили дві гігантські планети біля зірки в сузір'ї Великого Пса

Астрономи з Японії, Китаю, Австралії та США виявили в сузір'ї Великого Пса пару гігантських екзопланет в околиці зірки проміжної маси HD 47366.

изображение: R Jay Gabany/nasa.gov
Сузір'я Великого Пса / зображення: R Jay Gabany/nasa.gov

Результати своїх досліджень автори опублікували в препринті на сайті arXiv.org, а коротко про них повідомляє Phys.org, передає Лента.ру.

Екзопланети в 1,75 та 1,86 разів важче Юпітера. Повний оборот навколо HD 47366 небесні тіла здійснюють за 363,3 і 684,7 доби відповідно і віддалені від світила на відстані 1,214 і 1,853 астрономічних одиниць (середня відстань між Землею і Сонцем).

Астрономи побачили суперземлю на околиці Сонячної системи

Система планет може перебувати у орбітальному резонансі 1:2, проте вчені не впевнені через відмінності в значеннях ексцентриситетів небесних тіл (безрозмірних параметрів, що описують відміну від кругових орбіт планет), рівних 0,089 і 0,278 відповідно.

arXiv:1601.04417 [astro-ph.EP]
У сузір'ї Великого Пса можуть знаходиться дві гігантські планети / arXiv:1601.04417 [astro-ph.EP]

Зірка-гігант HD 47366, що відноситься до спектрального типу K1, в 1,81 рази важча і в 390 разів об'ємніша за Сонце. Світило знаходиться на відстані 260 світлових років від Землі. Його вік дорівнює 1,6 мільярди років. Пару екзопланет знайшли обсерваторії Японії та Австралії.

Airbus побудує зонд для вивчення супутників Юпітера (відео)

Система привернула вчених незвичайними параметрами орбіт екзопланет (зокрема, можливою наявністю орбітального резонансу або ретроградного руху). Астрономи вважають, що отримані ними дані спостережень дозволяють припустити наявність в системі HD 47366 третьої екзопланети.

Новини науки та it

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку