Випробування були визнані успішними / Фото flightglobal

Демонстратор пасажирського гібридного літака Cassio I, розроблений французькою компанією VoltAero на базі Cessna 337 Skymaster здійснив перший політ.

Про це повідомляє Flightglobal.

Читайте такожНімці в якості "швидкої" мають намір використовувати аеротаксі

Відео дня

 Льотні випробування відбулися на аеродромі Руайян-міді на південному заході Франції і були визнані успішними.

Тепер розробники готують літак до перельоту по Франції, під час якого він пролетить через 11 міст.

Демонстратор Cassio I 

Літак оснащений трьома електромоторами Safran ENGINeUS 45 потужністю 60 кіловат кожен. Два з них встановлені в передній частині балок Cessna 337 і оснащені тягнуть повітряними, а один — у хвостовій частині та обертає штовхає повітряний гвинт.

На літак встановлено двигун внутрішнього згоряння потужністю 276 кіловат. Він обертає генератор, який в польоті заряджає акумуляторні батареї. Крім того, цей двигун може використовуватися для обертання штовхаючого повітряного гвинта в польоті в разі відмови електромоторів.

Гібридна рухова установка, змонтована на Cassio I, буде використовуватися на перспективних пасажирських літаках сімейства Cassio, розробкою яких VoltAero займається зараз. У це сімейство увійдуть 10-місний Cassio 600, шестимісний Cassio 480 і Чотиримісний Cassio 330.

Запланований запуск

Розробники розраховують розгорнути серійне виробництво Cassio 330 до початку 2023 року, Cassio 480 — у 2024 році, а Cassio 600 — у 2025-му.передбачається, що в перший рік серійного виробництва компанія випустить 30 нових літаків, через рік — 90, а потім вийде на повномасштабний випуск літальних апаратів в 150 одиниць на рік.

Гібридний літак сімейства Cassio отримає передній горизонтальний стабілізатор і крило, до якого будуть приєднані дві невеликі балки. На останніх будуть встановлені вертикальні Кілі та горизонтальний стабілізатор. Новий літак, згідно з проектом, повинен отримати один штовхаючий повітряний гвинт. Він буде обертатися трьома електромоторами та двигуном внутрішнього згоряння.

Передбачається, що при новій схемі двигун внутрішнього згоряння можна буде відключати, використовуючи для відносно тихих злетів і посадок тільки електричні мотори. У польоті частина електромоторів можна буде переключити в режим генераторів. Крім того, схема передбачає можливість повного відключення електромоторів і польоту тільки за рахунок двигуна внутрішнього згоряння.