Субота,
30 липня 2016

Наші спільноти

Хіміки відкрили найлегший тип водяної криги

Хіміки з Китаю і США спрогнозували нову форму водяної криги з найнижчою щільністю з відомої науці.

Ледник в Гренландии / ESA
Нова форма водяного льоду виявиться на 25% менш щільною / ESA

Нову форму твердої фази води вчені спрогнозували за допомогою комп'ютерного моделювання з використанням методів молекулярної динаміки. Її природними аналогами автори називають клатрати, виявлені на дні океану та у вічній мерзлоті, передає Lenta.ru.

Вчені виявили на Плутоні рівнину, під якою можуть йти геологічні процесиЦі сполуки утворені включенням молекул «гостя» в порожнини кристалічної решітки «господарів». Вчені показали, що, розміщуючи вихідні сполуки в замкнутий простір з низькими температурами і тиском, можна домогтися видалення чужорідних молекул.

Це призведе до зменшення маси вихідної сполуки при збереженні нею колишнього обсягу, і, як наслідок, зменшення щільності. Отримана таким чином нова форма водяної криги, за запевненнями вчених, повинна залишатися стійкою.

Нова форма водяної криги виявиться на 25% менш щільною, ніж отримана в 2014 році європейськими вченими сполука. Якщо дослідники отримають її експериментально, вона стане фазою номер XVII кристалічної води і першою виявленою в США з часів Другої світової війни.