Вівторок,
06 грудня 2016

Наші спільноти

Астрофізики пояснили можливу відсутність суперземлі в Сонячній системі

Астрофізики Ребекка Мартін і Маріо Лівіо з Університету Невади в Ріно (США) пояснили можливу відсутність суперземлі в Сонячній системі та механізм, завдяки якому очистився простір навколо Сонця всередині орбіти Меркурія.

REUTERS

Присвячений дослідженню препринт автори опублікували на сайті arXiv.org, передає Лента.ру.

Астрофізики вивчили вплив турбулентності на протопланетний диск навколо зірки. У разі присутності зон низької турбулентності на невеликій відстані від світила можуть утворюватися суперземлі. У разі, якщо небесне тіло утворюється на відстані від світила, його наближенню до зірки можуть заважати щільні шари протопланетного диску.

В атмосфері суперземлі вперше знайшли ціаніди

Однак у разі відсутності зон низької турбулентності та низької температури протопланетного диску суперземлі можуть утворюватися в безпосередній близькості від зірки, розчищаючи простір перед собою. Еволюція таких небесних закінчується падінням на зірку. Таким чином автори пояснили відсутність супутників Сонця всередині орбіти Меркурія.

Зависимость массы обнаруженных экзопланет от длины больших полуосей их орбит / lenta.ru
Залежність маси виявлених екзопланет від довжини великих півосей їхніх орбіт / lenta.ru

Вчені розглянули сценарії виникнення суперземлі (екзопланет, які до десяти разів важчі за Землю) в Сонячній системі.

Астрономи підтвердили існування зірки з трьома суперземлями

Навколо більшості зірок суперземлі обертаються на невеликих відстанях, тоді як в Сонячній системі таких небесних тіл немає (Планета Х, що претендує на роль суперземлі, розташована на завеликій відстані від світила).